maddebabe

ett stort, fet grattis

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag är död idag, jag kollade på One Tree Hill till klockan tre i natt, och jag kunde verkligen inte somna när jag väl ville! Jag försökte läsa lite ur boken "Syskonkärlek". Det hjälpte inte. Jag somnade inte förrän klockan sex... Sen gick jag upp vid nio och skulle fixa frukost till min kära syster, men jag orkade inte. Så jag gick in och väckte henne och gav henne sina presenter; Trosor och en "The Beatles" skiva.

Under dagen har jag utvecklat en förkyldning. Jag har ont i halsen och kan knappt svälja. Kanske halsfluss på gång?
På tal om ingenting så är jag väldigt nöjd med min Hits 2009 bok. Det låter dock inte så fint när man spelar på ett ostämt piano, men jag får väl nöja mig med keyboarden.

Therese kommer antagligen döda mig när hon ser att jag valde just denna bilden.



Grattis :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: